ACİL ÇAĞRI ...

14:14 Unknown 11 YORUM




Blogger hakkında teknik bilgiye sahip bir arkadaşa ihtiyacım var ... devamını oku butonu eklemiştim beğenmedim ve kaldırmak istiyorum ama yapamadım. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar benimle ileşime geçebilir mi ?
    Kaç gündür blogger
temamı düzeltmek için uğraşıyorum o yüzden hiç bir şey yazamıyorum. Bir arkadaşm sağolsun blogumun tasarımını yapmak istediğini söyledi ve yaptı  daha sonra ufak bir yerini düzenleyeyim derken tamamen html ayarlarından bozdum 😕   😂😂  ( gülsem mi ağlasam mı bilemedim )her tarafını kendim yeniden bambaşka bir şekilde düzenledim fakat en son eklediğim eklentiyi beğenmedm ve siilmek istiyorum.. yardım lütfen :)    iletişim için    buradan .... şey yapaalım  ..


                                                    TEŞEKKÜR EDERİM ....

11 yorum:

  1. Keşke o kadar bilgin olaydı:( G+ paylaşıyorum, belki bir gören olur, konuyu bilen... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bir kaç blogger arkadaşımızda Gökhan Tekin'in bu konularda yardımcı olduğunu okumuştum. Onunla bir iletişime geçsene. Belki sana da yardımcı olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Blpg yardımına o kadar çok ihtiyaç duyuyoruz ki... Aramızda yardımcı olanlar var neyse ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mii ya bilmemek çok kötü ama araştıra araştıra bir çok şşeyi öğrendım sayılır bişey olursa bana sorabilirsiniz deermişim :P kelin ilacı olsa...

      Sil
  4. Geçmiş olsun Aytül kızım. Geç gördüm yayınını, ben başta neler yaşadım. Gökhan çok iyidir, çekinme bence. Dilerim düzelir. Sevgiler kızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ablacım zor zar halletmeye çallışıyorum bbir şekilde en kısa zamanda tamamen bitmiş olacak inşallah yazılarını da okuyamadım bu süre zarfında ama gelicem bloguna çok öpüyorum kocaman sevgiler 💕

      Sil
  5. Hallettin mi tatlim.cepten bakiyorum web surumune de bakiyorum ama anlayamadim sorunu cozup cozemedigini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halletmeye çalışıyorum ablacım mobilden karışıktı sen baktığında şimdi düzelmiş olması lazım derya abla inşallah bi düzeni oturtacağım kocaman sevgiler 💕💕💕

      Sil