Hakkımda

14:01 Unknown 34 YORUM

Merhaba :)

  Öncelikle bloguma hosgeldiniz kısaca kendimden bahsedeceğim. Ben Aytül , 23 yaşındayım Atatürk Üniversitesi Sosyal Hizmet bölümü 2015 mezunuyum malumunuz atama bekleyen bir Sosyal Hizmet Uzmanıyım :)



  Birşeyler karalamayı , farklı konulara yönelip farklı bakış açıları gelistirmeyi , sanatsal konulara yönelik araştırmalar yapıp kitap okumayı çok severim:)

  Evet duygusal bir insanım ve bu durumun bana kazandırdığı olumlu yönleri kendimi geliştirme yönünde kullanmaya, negatif yönlerini ise bir kenara atıp, bardağın dolu tarafından bakmaya çalışıyorum. Duygusal insanların sanatsal yönleri her zaman daha gelişmistir çünkü . 😁

 Hobi olarak resim de çiziyorum yani bazı depresif zamanlarımda . Yazı yazmaktan tatmin olamadığım zamanlar karakalemmime sarılırım , onları da paylaşacağım zamanla evet şimdilik bu kadar . Okuduğunuz için teşekkur ederim ... ( inşallah 2 , 3 kişi okur ya 😂 gerçi okunmasa da olur amacım bu değil yazılarımı sıfır kisi görüntülese dahi ,ben her gün yazmaya devam edeceğim ...
Yıllardır yazıp yazıp yırtıp atıyorum farkeden bir sey yok sadece yazdıklarım artık kalıcı olsun istiyorum benden birseyler kalsın bu dünyaya ...)


Bana ulaşmak isterseniz :
 sitedeki iletişim formunu ve ya  Facebook, Twitter  ve Google +  gibi sosyal medya araçlarını kullanabilirsiniz

 Facebook :  https://www.facebook.com/mahi.efruze.9

  Twitter :       https://twitter.com/EfruzeI

Google + :https://plus.google.com/u/0/103986623100428179346

İnstagram :https://www.instagram.com/efruze871/

34 yorum:

  1. Aytulcum hosgeldiiin 💚
    Ne kadar tatli bir blogger daha kazanmis olduk💕 cok samimi icten bir giris yapmissin sevgili sosyal hizmetler uzmanimiz:) keyifli mutlu paylasimlar diliyorum. Vee sana hemen birkac arkadasimizi onereyim onlara giderek cevreyi genisletebilirsin canim ben de seni plustan duyurayim

    1. sadevederin.blogspot.com arkadasimiz cok eskilerden ven en bilinen blogger yenilere kucak acar ve tanitimini yapar
    2.birkisaningunlugu.blogspot.com senin gibi gencecik entelektuel mukemmel tatli ilknurun blogu mutlaka gitmelisin


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya siz ne kadar tatlı bir insansınız :) sizi hiç tanımadan , tesadüfen yazınızı okuduğumda içimde çok güzel bir his oluştu sanki yıllardır tanıyormuşum gibi bir duyguya kapıldım , bu serüvenin başında sizin kadar tatlı ve güzel kalpli bir insanla karşılaştığım için gerçekten çok mutluyum ... 💕

      Sil
    2. Derya ablacığım gerçekten çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için ^^ sende çok mükemmel bir insansın. :* Seviliyorsun. 💕

      Sil
  2. Sonra yine gelip yazarim arkadaslari. Kocaman sevgilerimi yolluyorum.💚💚💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kalbinizin güzelliği yeter 💕 💕 💕

      Sil
    2. Takibe aldım onlarıda 😙

      Sil
  3. İçimden bir ses senin gelecekte blog anlamında gerçekten çok başarılı kişilerden olacağını söylüyor, hoş geldin, iyiki geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumunun benim için ne kadar değerli olduğunu anlatamam sanırım ... Şu an bu yorumun fotoğrafını çektim ve her fırsatta bakabileceğim bir yerde saklayacağım ... benim için çok değerlisin artık :) . inanıyorum ki seninle çok güzel bir dost olacağız ... :) seni takipteyim .
      HOŞ BULDUM..... 💕

      Sil
  4. Canım hoşgeldin aramıza ☺ blogun daha şimdiden çok güzel duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim tatlım ❤ Hosbuldumm 😙 sevgiler ....

      Sil
  5. bende demir kadın sayesinde buradayım... takibe aldım... uzun bir bloggerlik hayatın olması dileği ile...
    bu arada bende beklerim....
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim blog isminize bayıldım bu arada :) bende takibe aldım birazdan yazılarınızı okumaya gelicem hoşçakalın :)

      Sil
  6. slm hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı anlatmışsın. hadi işallah ataman da olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederim ammiiin insallah tüm atama bekleyenlerin olsun 😄

      Sil
  8. Canım hoşgeldin 💕 bloguma girdiğimde samimiyet dolu güzel yorumlarınla karşılaşınca heyecanla koştum buraya. :)) Umarım tüm dileklerimiz gerçekleşir, beklentilerimiz boşa çıkmaz. Blog hayatında başarılar diliyorum ve gerçekten başarılı olacağına inanıyorum. ^^ Ortak noktalarımız seninde dediğin gibi çok sanırım ve zamanla bunlar hakkında konuşmak isterim ve hatta çizimlerini gerçekten görmeyi çok isterim. :)) Sevgiler.. 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda paylasıcam bir cok seyimi tatlımmm 💕💕blogumu acali bir kac gun oluyor ve surekli blog tema duzeniyle ugrastim bir turlu yogunalsamadim umarim güzel olur destekleriniz guzel yorumlariniz beni o kadar muttlu ediyor ki cok buyuk ilham kaynagi benim icin . Hele ki bana benzeyen biriyle tanismis olmam cok daha guzel bir durum inaniyorum dostlugumuz guzel olacak seninel . Iyi geceler simdilik ama seni takipteyim ! 😄

      Sil
  9. çok güzel bir anlatım olmuş. samimiyetin ile bizi karşıladın. Ya ben müziğe bayıldım gerçekten. Umarım güzel günlerin olur burada :)♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim tatlim umarim birlikte guzel gunlerimz olur desteklerinizle birlikte ... ❤

      Sil
  10. Uğur getirsin sana blogun :) Güzel olur her şey senin için paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim asıl okuduğunuz için :)

      Sil
  11. Aaa niye 2-3 kişi okusun. Öyle deme. Bir sürü kişi okusun :) İçtenliğin okutuyor zaten. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim elif inşallah hep okuyanımız olur sevgiler bizden efenim...💕

      Sil
  12. Güzel bir tanıtım yazısı olmuş. Kısa ve samimi. Her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  13. Hos geldinnn. Bu aileye. Cok guzel bir paylasim olmus seni tanidigimiza cok sevindik. Blogumdaki cekilise katilmak istersen bugun son gunn beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni tanidigima sevindim tatlim bloguna baktim cok tatli guzel blogun var takipteyim seni ;))

      Sil
  14. Blogger olma yolunda başarılar dilerim,blogunutakipteyim

    YanıtlaSil
  15. Hoş geldin.
    Dilerim hayatın baharında iken,sonbaharı hissetmez mevsimleri,yerinde,zamanında sıra ile yaşar dört mevsim mutlu olursun.
    Sevgilerin bol olsun,al birazcık da benden güle güle kullan.
    Görüşürüz.

    YanıtlaSil
  16. şu sayfanın başındaki resim varya :) muh-te-şem.. sen mi çizdin yoksa herhangi biri mi bilemem ama bayıldım:)valla ben onu görüp geldim okudum:) inşallah çok çok başarılı olursun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkur ederim çok sagolun hakkimda yazisindaki resimden bahsediyorsanz ben cizmedim ama sayfamdaki diger karakalem resmi ben cizmistim hosgeldiniz :)

      Sil
  17. Merhaba :) Bende Demirkadındemir sayesinde buldum seni blogger dostlukları muhtesemm
    dilerim hersey gönlünce olsun güzel yüzün hep gülsün (araara atıstıran kar taneleri cok hos) Bu vesile ile herkesi banada beklerimm

    YanıtlaSil