10 Kasım Atatürk ' ü Anma ...

06:59 Unknown 12 YORUM

          Merhaba Arkadaşlar , Günün anlam ve önemine binaen yıllar önce okullar arası bir yarışmada  bana birincilik  getiren ilk  yazımı paylaşmak istedim böylece açılışımızı da yapmış oluruz .
     
SAYGI VE MİNNETLE ANIYORUZ... 



                                       
                                                                     
                                                                     SANA SÖZ 

        Bu millet, bir büyük kurtarıcının çabasıyla doğdu. 1881 yılı, Türk milleti için bir dönüm noktası olmuştur . Zübeyde Hanım , Mustafa adında bir mucize bebek dünyaya getirmiş, Türk tarihinin ilk büyük adımları Mustafa Kemal Atatürk ile atılmış, şehitlerimizin kanından alınmış  al bayrağımızın altında Türkiye Cumhuriyeti kurulmuştur.
       
Yurdu kurtaran  ve memleketimizi çağdaş değerlerle kuran Atatürk , ülkemizi ve cumhuriyetimizi biz Türk gençlerine emanet etmiştir. Şimdi Atatürk , Anıtkabir 'de rahat ve huzur içindedir.Çünkü biz, Atatürk'ü anlayan ve izinde olan kişileriz. O' nun inandığı ve güvendiği Türk gençliğiyiz,
      Atam ! Sana layık bir Türk genci olacağıma , izinde yürüyeceğime , ilkelerini ve görüşlerini gücümün yettiği yere kadar yaşatacağıma ve uygulayacağıma söz veriyorum.

       Mustafa Kemal'im ...   
Şehitlerimizin , gazilerimizin kanlarını dalgalandırdığı gökte yaşatan bayrağımızın altında , İstiklal Marşı' mızı bütün dünyaya dinletiyoruz. Senin en büyük hedefin olan milli egemenliği demokrasiyle yürütüyoruz. 
    Bizler Atatürk'ün izinde olan ve O ' nun hedefine ilerleyen gençler olarak Türkiye Cumhuriyeti 'ni , Türk milletini her başarıda , her alanda , çalışmalarımızla yüceltmeliyiz. Bu uğurda hiçbir çekinmemiz olmamalıdır. Çünkü bizler, millet ve Cumhuriyet için çalışmakta kararsızlık gösteremeyiz. Bağımsızlık ve özgürlük bizim kanımızda vardır. Senin  dediğin gibi : '' Muhtaç olduğumuz '' kudret '', damarlarımızdadır !
      
     Ulu Önder ! Türk milletinin savunucusu ve koruyucusu olarak sen bize en büyük yol göstericisin.
Gençliğe Hitabe'n, yol göstericimizdir. Görüşlerini , bilim , sanat , eğitim teknoloji gibi her alanda hayata geçirmek için uğraşacağız.
     Mavi Gözlüm ;
Sen bizi izliyorsun ! Hissediyorum ... Varlığımızı gözetir gibisin. Bizler de Türk genci olduğumuza binlerce kez şükrediyoruz. Okulda her köşede senin resmin var . Başımızı kaldırdığımızda gözlerindeki güveni görüyoruz.
      Sen rahat uyu Ata' m , Sana Söz !  Biz Türk gençleri her zaman çağdaşlığı, yeniliği , vatanseverliği , bağımsızlığı senle yaşatacağız. Ve seni ASLA UNUTMAYACAĞIZ !



12 yorum:

  1. sözünü hiç unutmaaaa tamam mııııı :)

    YanıtlaSil
  2. bak facebook tan da gel bak yanda var blogumda adresler, face deki blog gruplarımızda da yayınlarsın blog yazılarınıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coook tesekkur ederimmm ben bunlari yeni gordum... ❤❤ hepsine uye oldum

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. O kadar benzersiz ki ATA denecek kadar!

    YanıtlaSil
  5. Deep Tone son yazısında siz tanıttığı için öğrenebildim. Takibe geçiyorum o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoş geldiniz ne güzel geldiniz 😚

      Sil
  6. Biraz kendimi buldum gibi geldi blogunuzda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzel şeyler paylaşacağım insallah en kısa zamanda takipte kalın sevgiler 💞

      Sil
  7. Yavrum, günümüz itibariyle vatanım için duyduğum endişelerin ve fark edilen tüm ters durumların siz gençlerin istikbalinize, mutlu olma, özgür düşünme ve özgürce söyleme haklarınıza sekte vurmaması için; yarım asır, küsur seneleri yaşamış biri olarak hep dua ediyorum. Gerçekten çok duygulandım. Allah vatanımızı daima korusun ve kollasın dilerim. Sevgi ve takdirlerimle kızım.

    YanıtlaSil