Misafir Gelecek ! Sorunsalı ...

10:16 Unknown 24 YORUM



 Merhaba Arkadaşlar ...  Kendimi bu görseldeki Recep İvedik gibi hissettim ( bu filmi de hiç sevmem ayrıca :)  )


   Tam 2 gündür anne kız yorgunluktan öldük , ne misafirmiş arkadaş ya  biz lojmanda oturuyoruz devlet kurumuna ait bir lojmanda ve kardeşim hastanede hemşir olarak  çalışmaya başladı ,  işe girdiği için hayırlı olsun'a geldiler lojman hatunları olarak  hediye falan almışlar erkek kardeşime (english homedan  pembe yatak örtüsü ? çeyizine koysun diye herhal  :D )

   2 gündür aksilik üstüne aksilik yaşıyoruz dün pasta börek yapılacak sular kesildi mutfakta su yok .....   Annem içeride bir şeylerle uğraşıyor bende odamda müzik açık kıyafetlerimi ütülüyorum annem birden odama geldi ve oldukça sakin ve şok olmuş  bir şekilde '' Mutfağı su basmış her yer göl olmuş ! '' demesiyle yerimden fırladım ..... Sular olmayınca musluklar açık kalmış , nereden bilebiliriz?

O esnada ütüyü açık bırakmışım........................................  

 Başladık halıyı kaldırmaya masayı sandalyeleri çıkarmaya mutfak dolaplarının içi su dolmuş eşyalar hep ıslanmış, halıyı çıkardık o manayla halıyı da yıkadık o kadar işin gücün arasında yarına kadar kuruması lazım kurur mu ? kuramaz mı ? derken , yıkadık bu havada mecburiyetten , biraz baştan savma oldu tabi ki ama olsun . Neyse birden aklıma ütü geldii hemen koştum odaya Allah tan ütü masasında unutmamışım kıyafetin üstünde dik koymuşum ütüyü ama yaklaşık bir , bir bucuk saaat  fazladan açık kaldı ütü elektrik faturası gelince şey edicez artık onu :D Anneme bu durumdan bahsetmedim tabi ki. Neyse bir şekilde mutfağı hallettik  7 - 8 çeşit pasta börek salata  vs. hazırladık  ne gerek vardı bilmiyorum işte annemin sosyetik arkadaşları öyle yapıyormuş  ben altta mı kalayım hesabı  .
 
  Geldiler hanım efendiler gündüz 2 gibi anneme dedim ki anne nolur ben evden gideyim ya hiç sevmiyorum gün işlerini hayır Aytül ben oturcam sen hizmet etceksin dedi . Anne her şey masa da zaten kendileri alacaklar ben ne yapacağım ? dedim çaylarını doldurcaksın dedi ben mi kalkayım bu yaşta kocaman  kızım dururken dedi . Normalde hiç kalmam evde gün varsa ama annem hasta olduğu için kıyamadım kaldım.

    Neyse  geldi hanımefendiler evin içinde apartman topuk giyen teyzeler :D gerçekten çok komik hiç anlam veremiyorum ilerde bende giyer miyim ki evlere oturmaya gittiğimde apartman topuk bilmiyorum ,  tatlış  babetler varken giymem sanırım . Neyse biraz içeride oyalandıktan sonra geçtim içeri işte aaa Aytül de varmış dediler hoşgeldiniz beşgittiniz muhabbetinden  sonra , Ayy
 bi  sohbetler   dönüyor anlatamam ya , ne havalar ne övünmeler  tövbe yarabbim  :))

 Teyzenin biri teyze diyorum da  40 45 yaşlarndalar işte   sürekli , ben iç işleri bakanlığında çalışırken , valiler şöyle böyle , eee ben yıllarca iç işleri bakanlığında çalışmış bir kadın olarak deyip duruyordu :D bizene kardeşim nerde çalıştıysan . diğerleri hep öğretmendi onlar çok iyiydiler çok tatlıydılar onları çok sevdim de işte  ne bileyim ya çok tuhaf bu kadınlar hemcinsleri  olarak söylüyorum bunu kaç gündür onların yüzünden düzenim bozuldu :) temizlik pasta börek annemin pimpirikli halleri orayı kirletmeyin misafir gelcek orayı ellemeyin bozmayın misafir gelcek onlara dokunmayın misafirler yicek  ,,,,

Çok sıkıntı şey bu misafir işi ya içimi dökmek istedim valla çok daraldım bunaldım kaç gündür nolur  bu kadar kasmayalım  Vesselam ... :) 

24 yorum:

  1. 😂😂😂 Bu iler zor işler... Eh daha gençsin anladığım kadarıyla. Alışmak lazım misafir olayına. Hazırlık işleri hem yorucu hem sıkıcı. Ben 42 yaşındayım benim yüreğim bile kaldırmıyor şu gün muhabbetlerini😂 Uzaktan yakından alakam yok anlıyacağın, sen de benim gibi olursun işte😉 Sıkma canını yani😊 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa persephone ben seni nedense kendi yasitm gibi hayal ettim hep yorumlarimi da oyle yazdim 😂😂 canımlı cunumlu kusura bakma ya ismini bilmiyorum ama abla diyim ben sana ayip oldu tüh :))
      Yorumun icin cok tesekkur ederimmmm 😙😙😙

      Sil
  2. Ben iç işleri bakanlığındayken, iç işlerinden girip sizi everelim moda geçilmedikçe no problem. :D Ya misafir olsun, misafirlik olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarda oldu malesef ruhsuz atmaca 😀 o konuya deyinmedim gercekten . Yorumun icin tesekkur ederim bu arada Allah , lafa senin evlilik zamanın gelmis diye baslayan teyzelerden korusun :)

      Sil
    2. Amin diyim, bir haftadır bana kız aranıyor, diyorum ne bu arayış, kıyamet mi kopacak. :D Geçen komşumuz evlendi, salonda bizim mahalleye yakın annemleri çağırdılar gittiler beni çağırıyorlar seç, beğen al diye. :D

      Sil
    3. Düğünlerde olmasa evlenemiycek sanki genclerimiz 😀 o degil de bizde kuzene kız arıyoruz ya 1 senedir çocuğun gül gibi isi var gücü var e yakışıklıda bi türlü şey olmadı beğenmediğin bi tanesini de bize transfer olarak şey edersen bide bizimki baksın bi deeermişim 😂 çok komik oldu

      Sil
  3. Merhaba eğer ki sizde isterseniz bloğunuzun tasarımını yapmak isterim :)

    YanıtlaSil
  4. Ahhahaaaha.. herşey üst üste gelir zaten. 1 ay öncesinden bilsen de yine o gün aksilik çıkar illaki. Ben o yüzden çat kapı misafirden yanayım. Çok severim aslında misafiri ve genelde de sağolsunlar çat kapı gelirler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok severim misafir ama samimiyetten yanayım ya kasıntı olmayacak ortam :D yoksa normal gelen misafirlerde bu kadar sıkıntı çıkmıyor . sakınılan göze çöp batar misali :)))

      Sil
  5. misafirlik enteresan bir şey , doğalı makbul zannımca belki de o sebepten 16 yıllık evlilik hayatım boyunca , gün olayını bir türlü içime sindiremedim . Bu kadar yapmacık olan , başka bir şey yok kadınların hayatında , iki gündem konuşursun eleştirilirsin , iki az mama yapsan ayıplanırsın , haklısın valla sen de olma onlar gibi :D sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha evet bir de o var tabi :D Kız şuna bak bişey hazırlamamış yada kurabiyesini de pek beğenmedim becerememiiş ya :D televizyonun üstündede toz vardı ... AHH kadınlarımız .... :)) yorum için teşekkürler

      Sil
  6. Merhaba canım. Hayırlı olsun bloğun. Ben de takibe aldım seni. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Aytül'müş adın. Dikkatle okurken fark ettim.
    İlk olarak 17 yaşındaydım. Babamın meşlekdaşlarının havalı eşleri gelecek diye bir hazırlık başlardı. Annem sosyal bir kadındı. Ben babama çekmişim tam tersiyim yani. Yazdıklarının anımsattığı şeyler yazıyorum şu an, ayrıca hatırlamak iyi geldi,
    Annemin tek yardımcısı bendim, iki kız kardeşim olmasına rağmen, ablam kalbinden rahatsızdı, zaten İstanbuldaydı. Diğeri benden üç yaş küçük değmezdi çalışmasına. Neyse ,bigudilerimi takıp(sinir olurdu annem, kıvırcık kalsın isterdi hep saçlarım) bütün hazırlıklar biter, kürklü, koyu rujlu, süslü ve kokulu kadınlar gelirdi. Tabii ki ikram esnasında da faaldim. İçimden geleni anneme mutfakta söylediğimde minik bir çığlık attı. Demiştim ki" Anne tüm konuşmalar birbirine karışıyor, ne aptalca buluşmalar bunlar, şeytan diyor ki, şunların kürklerine makasla küçük birer hatıra bırak..." Annemin gözleri çok üzgün bakıyordu bana. "Aman kızıım sakın, bizi Uşağa rezil edersin. Bunu düşünmekten bile zevk duyduğumu hatırlıyorum :) Benim kendi yaşımda bir tane bile arkadaşım yoktur ve istemiyorum da. Atipik biriyim aslında. Seni çok anladım canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım aynı duyguları paylaşıyoruz desene 😁 her genç kızın başına gelebilir şeyler galiba 😀 neyse ki atlattık annemin ayda 4 günü var Allahtan 4 ü birden aynı ayda değil yoksa delirirdim

      Sil
  8. İadeyi ziyarete geldim 🙂 Bu olayları yaşarken komik olmadığı kesin ama yazma tarzın çok hoş ve içten. Gülümseyerek okudum 🙂 Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo efenim buyrun buyun hoşgelmişsiniz sefa gelmişsiniz 😀 yaşarken evet pek komik sayılmaz da iste birini anlatınca komik oluyo böyle arkadaşlarla falan da konusunca bayağı gülüyoruz . Tesekkur ederim yine bekleriz efenim 🌹🌹

      Sil
  9. Ahahah Aytülcüm okuması çok eğlenceliydi amaaaa :)
    Günler öyle oluyor niyeyse:D Herkes te bir yarış kıyafetinden parana kadar herşey konuşuyor. Çok gereksiz mevzular gerçekten de canım. öpüyorum kocaman ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En eğlenceli yani bolca pasta börek tıkınmak :D yani eğer sen misafir olarak gitmişsen , zaten size gelmişlerse hiç bişşey yiyemiyosun ta ki gitmelerine kadar hizmet etmekten :)) bende öpüyorum ablacım yorumun iççin çok teşekkür ederimmm🌹🌹

      Sil
  10. Geçmişler olsun Aytül su basması fena olmuş tabii de hani buna da şükür diyelim. Allah korusun yangında çıkabilirmiş. Neden bilmem bana da ne zaman misafir gelecek olsa bir aksilik mutlaka çıkar. Sanırım fazla telaştan kötü enerji çağırıyoruz :). İyi daha fazla bir aksilik olmadan atlatmışsınız. İadeyi ziyarete geldim ve seni tanımaktan büyük mutluluk duydum güzel paylaşımlarda görüşmek dileğimle sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fena oldu hemde arkadaşım ama tabiki de ALLAH korudu çok şükür . fazla telaştan elimiz ayağımız dolanıyor :D neyse ki atlattık dediğin gibi çok teşekkür ederim blogumu ziyaret eettiğin için çok mutlu oldum 🌹🌹 bende senin gibi güzel kalpli bir insanı tanıdığıma çok mutlu oldum yazılarını ookudum arkadaşlarını mutlu etmeyi çok severmişsin :) bende o mutlu olan arkadaşlarının arasındayım artık kalbinin güzelliği çok belli . Kucak dolusu sevgiler sana :)

      Sil
  11. İçten yazın için teşkkürler tebessüm ettirdin :)

    Bu arada yeni keşfettim seni takipteyim bana da beklerim :)

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. ''her genç kız er ya da geç -gün- duygusunu tadacaktır'' sende tatmışsın işte :))))))

    YanıtlaSil